هدایت شده از چنل آرت سیب زمینی آبی🦦🏞
اینم دیشب کامل کشیدم ممنون میشم فور بزنید
[[ #استارتیل #ارت #دیجیتالی]].°•☆
🌌[ https://eitaa.com/NaiasGuarden ]°.•☆
هدایت شده از 𐀁ятιƨт 𝘤𝘩𝘢𝘭𝘭𝘦𝘯𝘨𝘦𝘴
دوستان ارتیست
این یه چالشه
چهار روز چهارتا آرت مختلف!
حالا نکته این چالش کجاست ؟شما کل آرت رو با یه براش میزنید!یعنی رندوم چشماتونو میبندید بالا پایین میکنید و با اون قلمی که بهتون افتاد یه آرت میزنین ساده پر دیتیل فرقی نداره!
بعد همتون آرت هاتون رو بفرستید ببینیم!
من: @jeffjeff
اینم کانالی که توش قراره آرت های آرتیست های خفن رو بزاریم
https://eitaa.com/joinchat/1726875265Ca3bc2dc8f7
ممنون میشم وقتی آرت رو فرستادید اسم یا امضا کاریتون رو اثر باشه
هدایت شده از نبض هنر
اهم اهم
بالاخره تصمیم گرفتم برای اولین بار دتیز بزار-
خب دیگه مثل بقیه دتیزا شما یکی از اوسیای بنده رو انتخاب می کنید و به سبک خودتون میکشیدش✨
میتونید فقط استایلشونو تغییر بدید به سلیقه خودتون و اره خلاصه🤝
دیجیتالی یا کاغذی بکشید فرقی نداره✅
جوایز هم ایناست
نفر اول: ارت رنگی (دیجیتالی)از اوسی یا پرسونا + چیبی
نفر دوم: ارت سیاه سفید (دیجیتالی) از اوسی یا پرسونا+ چیبی
نفر سوم : ارت کاغذی از اوسی یا پرسونا + چیبی
مهلتش هم دو هفته باشه اگه باز کسی خواست شرکت کنه و ایگنور نشد وقتشو بیشتر می کنم🌸
اینم ایدی برای فرستادن کاراتون
@n_s_xxxx