هدایت شده از نبض هنر
اهم اهم
بالاخره تصمیم گرفتم برای اولین بار دتیز بزار-
خب دیگه مثل بقیه دتیزا شما یکی از اوسیای بنده رو انتخاب می کنید و به سبک خودتون میکشیدش✨
میتونید فقط استایلشونو تغییر بدید به سلیقه خودتون و اره خلاصه🤝
دیجیتالی یا کاغذی بکشید فرقی نداره✅
جوایز هم ایناست
نفر اول: ارت رنگی (دیجیتالی)از اوسی یا پرسونا + چیبی
نفر دوم: ارت سیاه سفید (دیجیتالی) از اوسی یا پرسونا+ چیبی
نفر سوم : ارت کاغذی از اوسی یا پرسونا + چیبی
مهلتش هم دو هفته باشه اگه باز کسی خواست شرکت کنه و ایگنور نشد وقتشو بیشتر می کنم🌸
اینم ایدی برای فرستادن کاراتون
@n_s_xxxx
هدایت شده از 𝑫𝒂𝒊𝒍𝒚 𝑯𝒊𝒓𝒐𝒎𝒊 𝑺𝒂𝒏
تقدیمی داریم!
شما میاید پیوی و یکی از اوسی/پرسوناتون رو برای من میفرستید، من هم تو برگه میکشم و هم دیجیتالیش میکنم! ظرفیتش هم زیاده
حتما این پیام رو فور کنید اگرم چنل ندارید فدا سرتون و حتما عضو بشید و بعد از تقدیمی لف ندید ممنان
پیویم: @Hiromi_sama
@Daily_Hiromi