هدایت شده از 𝕾𝖍𝖆𝖉𝖔𝖜 𝕷𝖆𝖉𝖞|بانوی سایه🩶
تقدیمی ششم
برای رامون ❤️🩹
معنی شعرش:
- 𝕾𝖍𝖆𝖉𝖔𝖜 𝕷𝖆𝖉𝖞
منم بالاخره پا شدم دتیز گذاشتم...
امیدوارم شرکت کنید
اگه نمی دونید دتیز چیه یعنی اینکه شما به دلخواه یکی از اوسی های منو انتخاب می کنید و به سبک خودتون می کشید.
جنسیت رو تغییر ندید خواهشا و لطفا رنگ مو و رنگ چشمشون رو تغییر ندید
اگرم دوس داشتید می تونید پیامو فور کنید توی چنلتون
خب آره دیگه و فرقی نمی کنه که کاغذی بکشید یا دیجیتالی
و تا بیست تیر وقت دارید.
جایزه ی نفر اول:چیپی از اوسیش یا پرسوناش
جایزه ی نفر دوم:آرت کاغذی از اوسیش یا پرسوناش
منتظر آرت هاتون می مونم دیگه
آیدی:@Rio_rj09
چنل:https://eitaa.com/ArtRamon1
اوسی هام برای دتیز:
لوکا سیلسا ولکا رین
جینسه ریو رکو بریئلا هیوستون ایوان لوییس ماندریا ساکورا