eitaa logo
🇵🇸.🇮🇷.ᗩᖇTY.ᗪEᔕIGᑎEᖇ
206 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
320 ویدیو
40 فایل
داداش دایگو نی: https://eitaa.com/nashenas_app/app 🔅هشتگ دونی🔅 #سیجی_ارگانیک (چیز هایی که ساخت بشر نیست و طبیعین) #سیجی_هارد_سِرفِیس (چیز هایی که ساخت بشر است) #مدادی #ماست_مالی (طرح هایی که سریع زده میشن). #کلی_بازی #فتوشاپ #ادیت #رفرنس
مشاهده در ایتا
دانلود
🇵🇸.🇮🇷.ᗩᖇTY.ᗪEᔕIGᑎEᖇ
اینم از برای یوچان و میچان
عمو جوربه منم مورد عنایت قرار بده پلیز!!!!!😭😭✨
گایز میخوام یکار عجیب کنم🗿 یه چالش بزارم واسه خودم... ماجرا از این قراره؛ شما میاید تو ناشناسم و لینک یک عکس یا یک تصویر برام میفرستید میتونه کاراکتر باشه یا وسیله یا آیتم یا یه افکت استایلش فرق نمیکنه انیمه باشه یا رئال فقط بفرستید😂✨ هر ۶۵ نفرتونم میتونید بفرستید محدودیت نداره... من تمام این تصاویرو ازشون فتو مونتاژ میزنم. زمانم نداره هروقت خواستید بفرستید
[ عکس ] 📪 پیام جدید این دوتا- برا چالش پاسخ:عه...چه سریع جواب گرفت😂👍،مرسی از شرکت کردنت❤️،اولین تصویر ذخیره شد،فقط دیگه اینجا نمیزارم که تصویر لو نره👍
بچه ها گیم پلی اویلمم بزارم ببینید؟بازی مثبت هژدهه💀👍2 ریمیک
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Arty1384/608 بازم اوسی دارم بدم؟🤣 پاسخ:بده بابا هرچی عکس خواستی بده💀😂
این کارت دعوت تولد هدیه به شما دوستان 24 فروردین تولد آرتیه...بچمون به بیست لول آپ میشه،همتونم دعوتید به تولد. حالا چطوری بیاید؟خیلی ایزی یک بک گراند ساختم شما اون بکو در نظر میگیرید و یه حالتی اوسیتونو تو تولد میکشید. تو هر برنامه یی که عشقتون کشید بکشید. بعد تو کانالاتون یا پیوی من فور یا ارسال کنید همین😃منم اوسیتونو مونتاژ میکنم تو تولد آرتی بنده خدا نکته:فقط اوسیاتونو بکشید نه بک گراند و در نهایت پی ان جی خروج بگیرید بفرستید برای من...فشرده نها با کیفیت بالا💀 تا 23 ام وقت دارید
این بک گرانده(خیلی کار داره میدونم و خواهم ساختش😃)
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Arty1384/605 سلام اینی که میگی چی هست اصلا داداش پاسخ:هر کسی یه عکس یا چندتا میفرسته و منم همشونو منتاژ میکنم مثل نمونه های هشتک فتوشاپم... تا الانم بچه ها خیلی عکسای اسیدی فرستادن😂😂دسشون درد نکنه
هدایت شده از جوربه-ماهی نسخه فیک
📪 پیام جدید اینم تا جایی که شماهارو یادم بود کشیدم -خیلی بد شده ولی خب😂 ای ملت آرتیست هجوم بیارید که عمو ناشناس همتون رو کشیده 😂🔥
🇵🇸.🇮🇷.ᗩᖇTY.ᗪEᔕIGᑎEᖇ
📪 پیام جدید اینم تا جایی که شماهارو یادم بود کشیدم -خیلی بد شده ولی خب😂 #دایگو ای ملت آرتیست هجوم
وای این خیلی خوبههههههه😭😭😭👍✨✨✨ چقدر گوگولین یکیشونو دلم خواست 😂 مهمم نیست کی...فقط موخوام😂😂