امشب با ریحان خواستیم برا موکب بافتنی کنیم هیچی دیگه ۱ ساعت رفتیم ۳ تا دونه بافتیم اومدیم😅😐
همیشه دوست داشتم مث این فیلما سرمو بزارم رو شیشه اتوبوس و به بیرون خیره شم، ولی شیشه همش مثل آبمیوهگیری میلرزه.
و تازه اگه جا گیرم بیادو کف اتوبوس نشینم 🌚
هدایت شده از سدخارجی
46.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم
“من کنتُ مولا فهذا علیٌّ مولاهُ”
☘علی درعرش بالا بی نظیر است
علی برعالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است☘
با سلام و عرض ادب و احترام
به محضردوستان،همکاران ومردم شریف ولایتمدار شاهرود
با گذشت ایام، نام و یاد شهید گرانقدر حسین حمامیان همچنان چراغی فروزان در دلهای مؤمنان و دلدادگان حقیقت است.
اکنون که به اولین عید این شهید بزرگوار رسیدهایم، همزمان با عید سعید غدیر، بزرگترین عید شیعیان و روز ولایت امیرالمؤمنین علی علیهالسلام، دلهایمان مملو از شور ایمان و یاد ایثار شده است.
در روزهایی که ملت شریف ایران، به احترام شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی، عید نوروز را به سوگ و عزای آن عزیز اختصاص دادند، اکنون زمان آن رسیده است که با حفظ حرمت خون شهیدان، به مناسبت عید غدیر، این دهه ولایت را با حضور قلبها و دستان پرمحبت شما مردم نجیب و وفادار بزرگ بداریم.
از همهی عزیزانی که در نوروز با ما همدل و همعزا بودند، دعوت میکنیم در مراسم جشن عید غدیر و یادبود اولین عید شهید عزیزمان همراه ما باشند ....
تا با یاد شهیدبزرگوار، بیعتی دوباره با ولایت علوی و آرمانهای اسلامی داشته باشیم و نشان دهیم که راه شهیدان، راه عشق و وفاداری به ولایت است.
✨ حضور شما، مایهی دلگرمی و پاسداشت خون شهیدان است
مکان:چهار راه بهشتی،بلوار ۱۲ فروردین،زیر پل شهید سردار سلیمانی ،مجتمع غدیر بلوک ۵ واحدیک منزل شهید والا مقام حسین حمامیان🌹