آنقدر باید بِدویم
تا وقتی امام زمان (عج) آمد
سرمان را بالا بگیریم و بگوییم :
آقا ! بیشتر از این جان نداشتیم . .
#حاجعبداللهضابط
⬥
✻ | @Assabeqoon
لیست #حمایتی ۳ السابقون :
یا صاحب الزمان
رجا : @rajaa110
مدیحا : @madihart
کوثر : @kosarr_313
من گراف : @MAN_GRAPH
فتح المبین : @ir_fatholmobin
انا محبالحسین : @Ana_moheb_alhosin
رسانهای برایایران : @Resaneh_Iran313
شهید سبحانبرومندی : @shahid_boroomandi
دلیل آرامش : @Reason_for_relaxation_1405
جهت ارتباط : @mohsena12
طراوت خونه مادر بزرگ ...
سادگی و صفـای روستـا ...
همه با هم دست به دست هم میده تا برای لحظه ای جدا بشی از خود پر هیاهو و خط خطیت !!
- تجربه اش کردی ؟!
⬥
✻ | @Assabeqoon
روح الله با خنده از اتاق آمد بیرون و گفت:«وای زینب،نمیدونی چه خبر بود !تا من رفتم وایسم مسافر بزنم ،اونایی که چند سال بود مسافرکشی می کردن ،ریختن سرم که تو چرا اومدی اینجا!گفتم بابا منم اومدم چند تا مسافر بزنم دیگه.با من دعوا می کردن که تو حق نداری اینجا کار کنی.یه کم رفتم دورتر از چشم شون تا تونستم یه چند تایی مسافر بزنم.تازه از یه نفرم پول نگرفتم.»
زینب(همسر شهید):چرا؟پول نداشت؟
-چرا داشت،اما داشت پشت سر حضرت آقا حرف میزدم و بد و بیراه میگفت.هرچی بهش گفتم این جوری که شما میگید نیست دارید اشتباه می کنید ،اما باز حرف خودش رو می زد.منم ناراحت شدم ازش پول نگرفتم.
زینب خندید و گفت :«خوب کاری کردی.»
- قسمتی از کتاب دلتنگ نباش
- #شهیدروحاللهقربانی
⬥
✻ | @Assabeqoon