17.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روضهی بی بی رقیھ (س)
با نوای سیدرضا نریمــانی 💔
#بیبیسهساله
⬥
✻ | @Assabeqoon
محفل این روضه هم تموم شد :)
حلال کنید رفقا
از ابتدای تشکیل جمع السابقون
خیلی دوست داشتم یه شب روضهی
خانم سه ساله رو بخونیم . . !
الحمدلله امشب توفیق شد !!
بیمه شدیم :)💔
خیلی هارا دیدم بعد سینه زنی
وقتی جلسه به آخرش میرسه
بلند میشن ترک میکنن مجلس رو !!
قربونت برم اینهمه نوکری کردی که
رزق بگیری !!
حالا آخر هیئت که دارن تقسیم میکنن
جا میزنی ؟!
میدونم شاید گرم باشه !!
یا هزار تا مسئلهی دیگه
ولی بخاطر خودش یه چند لحظه صبر کن :))
به مُزدش میارزه !!