یه دو تا دعای قشنگم شما بگید 🍂 :
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_eo5emr&btn=اَلسـّابِقُونْ
اَلسّـابقُونْ
_
بندہ خیال میکنم فضیلتِ بکـٰاء
بر سیدالشُهدا بالآتـر از نمازشب باشد !!
#آیتاللهبھجت🌱
⬥
✻ | @Assabeqoon
میگه که
یه سریا اصولگرا هستن
یه سریا اصلاح طلب
یه سریا ام علیالاصول گرا !!
تو چی ؟! جز کدومشونی
آرزوی شهادت را همه دارند...اما..!
تنها اندکی شهید میشوند چون
تنها اندکی شهیدانه زندگی میکنند!
#شهیدسیدسجادخلیلی
⬥
✻ | @Assabeqoon
رفقا یکی از بچه های السابقون
یکی از ادمین های درجه یک
که بیشتر مطالب استاد صفایی
رو کار میکنند براتون !
آقا محمدرضا انشاءالله فردا به نیابت از جمع السابقون راهی سرزمین عشقه !!