اَلسّـابقُونْ
اگر درد دلی ، حاجتی داری اینجا بنویسید !! به شرط لیاقت میرسونم دست ارباب : https://eitaa.com/nashe
راجب پیام های زیبای داخل ناشناس
هم باید بگم :
خیلی استقبال شد !! خیلی ...
ما و بقیه رفقا حسرت اون دل های
پاکتون رو میخوریم !!💔
خاک پاک غلامی بیش نیستیم
فقط شرایط جور شده حضرت طلبیده !!
به رسم معرفت حتماً همه پیام ها تو حرم
خونده میشه و پاسخ داده میشه :)🌱