اَلسّـابقُونْ
اگر درد دلی ، حاجتی داری اینجا بنویسید !! به شرط لیاقت میرسونم دست ارباب : https://eitaa.com/nashe
راجب پیام های زیبای داخل ناشناس
هم باید بگم :
خیلی استقبال شد !! خیلی ...
ما و بقیه رفقا حسرت اون دل های
پاکتون رو میخوریم !!💔
خاک پاک غلامی بیش نیستیم
فقط شرایط جور شده حضرت طلبیده !!
به رسم معرفت حتماً همه پیام ها تو حرم
خونده میشه و پاسخ داده میشه :)🌱
اَلسّـابقُونْ
اگر درد دلی ، حاجتی داری اینجا بنویسید !! به شرط لیاقت میرسونم دست ارباب : https://eitaa.com/nashe
رفقا پیام های ناشناس به ترتیب
داره جواب داده میشه !!
برید داخل لینک و مشاهده کنید
فقط ممکنه برای بعضی دوستان هنوز
پاسخ داده نشده باشه !!
تا شب صبر کنید انشاءالله تکمیل میشه
فرمود هرجا روضه ی عمویم
عباس ع باشه من هم هستم !
لذا امشب تو مجالس روضه
حجت ابن الحسن رو ناظر بر خودتون بدونید ، بگیرید توشه سالتون رو !💔
اَلسّـابقُونْ
_
آقا خدا شاهده تمام عریضه ها و حوائج رو انتقال دادم؛
ان شاء الله به حق دل زینب (س) امسال بتونیم در کنار آقا جانمون صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه شریف باشیم و مطیع امر ایشون باشیم 🤲🏻😥