اَلسّـابقُونْ
اگر درد دلی ، حاجتی داری اینجا بنویسید !! به شرط لیاقت میرسونم دست ارباب : https://eitaa.com/nashe
رفقا پیام های ناشناس به ترتیب
داره جواب داده میشه !!
برید داخل لینک و مشاهده کنید
فقط ممکنه برای بعضی دوستان هنوز
پاسخ داده نشده باشه !!
تا شب صبر کنید انشاءالله تکمیل میشه
فرمود هرجا روضه ی عمویم
عباس ع باشه من هم هستم !
لذا امشب تو مجالس روضه
حجت ابن الحسن رو ناظر بر خودتون بدونید ، بگیرید توشه سالتون رو !💔
اَلسّـابقُونْ
_
آقا خدا شاهده تمام عریضه ها و حوائج رو انتقال دادم؛
ان شاء الله به حق دل زینب (س) امسال بتونیم در کنار آقا جانمون صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه شریف باشیم و مطیع امر ایشون باشیم 🤲🏻😥
سلام رقفا
یه چیزو خواستم دلی بگم
میخواستم بگم بنظر من هنوز حسین مزاحمتی برای خواسته ها و تعلقات ما ایجاد نکرده،
هنوز بین حسین و گندم ری گیر نکردیم
هنوز پای خط قرمزای مخفیمونو وسط نکشیدن
میترسم از روزی که باید بین یک امر حسینی و یک امر غیر حسینی انتخاب کنیم؛
اونجاس که عیارمون سنجیده میشه
اگه منصف باشیم هنوز خیلیامون نرسیدیم به مرحله این انتخاب، به این دو راهی ها..