اَلسّـابقُونْ
اگر درد دلی ، حاجتی داری اینجا بنویسید !! به شرط لیاقت میرسونم دست ارباب : https://eitaa.com/nashe
رفقا پیام های ناشناس به ترتیب
داره جواب داده میشه !!
برید داخل لینک و مشاهده کنید
فقط ممکنه برای بعضی دوستان هنوز
پاسخ داده نشده باشه !!
تا شب صبر کنید انشاءالله تکمیل میشه
فرمود هرجا روضه ی عمویم
عباس ع باشه من هم هستم !
لذا امشب تو مجالس روضه
حجت ابن الحسن رو ناظر بر خودتون بدونید ، بگیرید توشه سالتون رو !💔
اَلسّـابقُونْ
_
آقا خدا شاهده تمام عریضه ها و حوائج رو انتقال دادم؛
ان شاء الله به حق دل زینب (س) امسال بتونیم در کنار آقا جانمون صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه شریف باشیم و مطیع امر ایشون باشیم 🤲🏻😥
سلام رقفا
یه چیزو خواستم دلی بگم
میخواستم بگم بنظر من هنوز حسین مزاحمتی برای خواسته ها و تعلقات ما ایجاد نکرده،
هنوز بین حسین و گندم ری گیر نکردیم
هنوز پای خط قرمزای مخفیمونو وسط نکشیدن
میترسم از روزی که باید بین یک امر حسینی و یک امر غیر حسینی انتخاب کنیم؛
اونجاس که عیارمون سنجیده میشه
اگه منصف باشیم هنوز خیلیامون نرسیدیم به مرحله این انتخاب، به این دو راهی ها..
باید بریم خودمونو آماده کنیم برای این بزنگاه حساس و حیاتی
از الان باید ترک تعلق رو یاد بگیریم
تا همین الانشم دیر شده، دیگه نزاریم دیر تر بشه
در این عاشورا باید رزقمونو بگیریم و وارث عاشورا شویم
إلهي هَبْ لي کَمالَ الْانْقِطاعِ إلَیْكَ
[خدایا! کمال جدایى از مخلوقات را، براى رسیدن کامل به خودت به من ارزانى کن]
در رابطه با این بحث ارث بردن از عاشورا استاد علی صفایی در کتاب وارثان عاشورا به نکته مهمی اشاره میکنند و خیلی زیبا شرح میدن: