«کتاب ها نجاتم دادند؛من به آنها پناه می بردم و در داستان هایشان زندگی می کردم. آن ها تنها جایی بودند که می توانستم بدوم، برقصم و شنا کنم ، بدون ترس از اینکه بیفتم و دیگر نتوانم بلند شوم.کتاب ها پر از دوست و ماجراجویی بودند، درحالی که دوران کودکی خودم سرد و تاریک و تنها بود.»
-دیزیدارکر
#قصههایجنگلتاریک
نگه دگر بسوی من چه می کنی؟
چو در بر رقیب من نشسته ای
به حیرتم که بعد از آن فریب ها
تو هم پی فریب من نشسته ای
-فروغفرخزاد
#اشعارخاکآلود
نگرانی مشکل فردا رو حل نمیکنه،
آرامش امروز رو ازت میگیره...
چیزی که نمیتونی
کنترل کنی رو رها کن!