لئو، رشد واقعی تو از جایی شروع شد که فهمیدی آرامش ارزشمندتر از اثبات کردن خودت به دیگرانه.
کپریکورن، به خودت اجازه بده از لحظههای آروم و لطیف لذت ببری، بدون اینکه احساس عذاب وجدان داشته باشی.
دلم نمیخواد دنبالم بدویی، فقط میخوام مطمئن شم اگه وایسم، تو هم میمونی.
➽ لیبرا، کنسر، لئو
من آدمی نیستم که راحت دل بکنه، ولی وقتی دل بکنم دیگه برنمیگردم
➽ تورس، اسکورپیو، آکواریس.
𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
📀 چطوری با هر عنصر حرف بزنیم که ازمون خوششون بیاد؟
📀 چطوری با عنصر آب (کنسر، پایسیز، اسکورپیو) حرف بزنیم که ازمون خوشش بیاد؟
اینا بیشتر از کلمات، وایب و احساس پشت حرف رو میفهمن. اینا به لحن، توجههای کوچیک و حتی فاصله بین پیامها دقت میکنن. اگر حس کنن واقعی نیستی، سریع عقب میکشن، ولی اگر حس کنن میفهمیشون، خیلی عمیق درگیر میشن.
برای چت با آبها بهتره پیامها ساده ولی احساسی باشه. مثلاً «نمیدونم چرا ولی امروز یاد تو افتادم» یا «امروز یه چیزی دیدم که حس عجیبی بهم داد». حتی سوالهای نرم مثل «حالت واقعاً چطوره این روزا؟» خیلی اثر داره. آبها بیشتر از اینکه دنبال سرگرمی باشن، دنبال “درک شدن” هستن، پس مهمترین چیز اینه که عجله نداشته باشی و فضا بدی خودشون باز شن.