eitaa logo
𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
11.6هزار دنبال‌کننده
52 عکس
21 ویدیو
0 فایل
𝒯ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑏𝑒𝑦 𝑔𝑜𝑑 ★ˑ ִֶָ⋆˖. تبلـیغـات : @Tab3Astro ⢸⣦⡀⠀⠀⠀⠀ ⢀⡄ ⠀⠀⠀⢸⣏⠻⣶⣤⡶⢾⡿⠁ ⠀⠀⣀⣼⠷⠀⠀⠁⢀⣿⠃⠀ ⠴⣾⣯⣅⣀⠀⠀⠀⠈⢻⣦⡀ ⠀⠀⠀⠉⢻⡇⣤⣾⣿⣷⣿⣿⣦⡀ ⠀⠀⠀⠀⠸⣿⡿⠏⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠟⠁⠀⠀⠀⠀⠀
مشاهده در ایتا
دانلود
☎️ سجتریس وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ وقتی تنها میشه، بیشتر از اینکه به گذشته فکر کنه، به جاهایی فکر می‌کنه که هنوز نرفته. به آدم‌هایی که هنوز ندیده. به تجربه‌هایی که هنوز نداشته. حتی وقتی ناراحته، یه بخش از وجودش دنبال در خروجی می‌گرده. یه فیلم جدید. یه برنامه جدید. یه مقصد جدید. یه هدف جدید. برای همین خیلی وقتا بقیه متوجه نمیشن که پشت اون انرژی مثبت، گاهی خستگی‌های بزرگی پنهان شده. سجیتریوس معمولاً با حرکت کردن با احساساتش کنار میاد، نه با نشستن و خیره شدن بهشون.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ کپریکورن وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ وقتی با خودش تنهاست، میشه گفت هنوز داره کار میکنه:) حتی اگر ظاهراً استراحت کنه، یه گوشه ذهنش درگیر آینده‌ست. درگیر اینه که بعدش چی؟ قدم بعدی چیه؟ چطور بهتر بشه؟ خیلی وقتا به خودش سخت‌تر از بقیه می‌گیره. ممکنه موفقیت‌هاش رو فراموش کنه ولی اشتباهاتش رو ماه‌ها یادش بمونه. آدم‌های زیادی فکر می‌کنن کپریکورن سرد یا بی‌احساسه، در حالی که بخش زیادی از احساساتش رو پشت مسئولیت‌ها و کنترل کردن خودش پنهان می‌کنه. وقتی تنهاست، بیشتر از چیزی که بقیه تصور می‌کنن خسته‌ست.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ آکواریس وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ وقتی تنها میشه، وارد دنیایی میشه که توضیح دادنش برای بقیه سخته. ممکنه ساعت‌ها به یه موضوع عجیب فکر کنه. به یه تئوری. به یه ایده. به یه آینده‌ای که هنوز وجود نداره. خیلی وقتا احساساتش رو اول تحلیل می‌کنه و بعد احساسشون می‌کنه. برای همین ممکنه از بیرون بی‌تفاوت به نظر بیاد، در حالی که توی ذهنش صدها فکر همزمان در حال حرکتن. آکواریس تنهایی رو دوست داره، چون اونجاست که مجبور نیست خودش رو توضیح بده. اونجا می‌تونه دقیقاً همون کسی باشه که هست.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ پایسیز وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ وقتی با خودش تنهاست، مرز بین خاطره، رویا و واقعیت یه کم محو میشه. یه آهنگ می‌تونه کل شبش رو عوض کنه. یه عکس می‌تونه اونو ببره به چند سال قبل. یه جمله می‌تونه روزها توی ذهنش بمونه. پایسیز از اون آدماییه که بیشتر از چیزی که بقیه می‌بینن احساس می‌کنه. گاهی احساسات خودش رو حمل می‌کنه، گاهی احساسات بقیه رو هم. وقتی تنهاست ممکنه ساعت‌ها خیال‌پردازی کنه، آینده رو تصور کنه یا مکالمه‌هایی رو توی ذهنش بسازه که هیچ‌وقت اتفاق نیفتادن. بعضی وقتا خودش هم نمی‌دونه دلتنگ یه آدمه یا دلتنگ حسی که اون آدم بهش می‌داد.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اگه کسی مجموعه تبلیغاتی داره بهم پیام بده، میخوام چنلم عضوش باشه. @piixxel
جمنای، اگه امروز تولدته مبارک.
ویرگو، یه سر برو شمال.
کنسر، این بار نیازهایِ خودتو نادیده نگیر.