☎️ کپریکورن وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
وقتی با خودش تنهاست، میشه گفت هنوز داره کار میکنه:)
حتی اگر ظاهراً استراحت کنه، یه گوشه ذهنش درگیر آیندهست.
درگیر اینه که بعدش چی؟ قدم بعدی چیه؟ چطور بهتر بشه؟
خیلی وقتا به خودش سختتر از بقیه میگیره.
ممکنه موفقیتهاش رو فراموش کنه ولی اشتباهاتش رو ماهها یادش بمونه.
آدمهای زیادی فکر میکنن کپریکورن سرد یا بیاحساسه، در حالی که بخش زیادی از احساساتش رو پشت مسئولیتها و کنترل کردن خودش پنهان میکنه.
وقتی تنهاست، بیشتر از چیزی که بقیه تصور میکنن خستهست.
☎️ آکواریس وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
وقتی تنها میشه، وارد دنیایی میشه که توضیح دادنش برای بقیه سخته.
ممکنه ساعتها به یه موضوع عجیب فکر کنه. به یه تئوری. به یه ایده. به یه آیندهای که هنوز وجود نداره.
خیلی وقتا احساساتش رو اول تحلیل میکنه و بعد احساسشون میکنه.
برای همین ممکنه از بیرون بیتفاوت به نظر بیاد، در حالی که توی ذهنش صدها فکر همزمان در حال حرکتن.
آکواریس تنهایی رو دوست داره، چون اونجاست که مجبور نیست خودش رو توضیح بده.
اونجا میتونه دقیقاً همون کسی باشه که هست.
☎️ پایسیز وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
وقتی با خودش تنهاست، مرز بین خاطره، رویا و واقعیت یه کم محو میشه.
یه آهنگ میتونه کل شبش رو عوض کنه. یه عکس میتونه اونو ببره به چند سال قبل. یه جمله میتونه روزها توی ذهنش بمونه.
پایسیز از اون آدماییه که بیشتر از چیزی که بقیه میبینن احساس میکنه.
گاهی احساسات خودش رو حمل میکنه، گاهی احساسات بقیه رو هم.
وقتی تنهاست ممکنه ساعتها خیالپردازی کنه، آینده رو تصور کنه یا مکالمههایی رو توی ذهنش بسازه که هیچوقت اتفاق نیفتادن.
بعضی وقتا خودش هم نمیدونه دلتنگ یه آدمه یا دلتنگ حسی که اون آدم بهش میداد.
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
اگه کسی مجموعه تبلیغاتی داره بهم پیام بده، میخوام چنلم عضوش باشه.
@piixxel