𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره پایسیز نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره پایسیز نمیفهمه اینه که اون فقط قلب خودش رو حمل نمیکنه.
قلب بقیه رو هم حمل میکنه.
غم آدمها رو حس میکنه.
فاصله گرفتن آدمها رو حس میکنه.
تغییر انرژیها رو حس میکنه.
و گاهی اونقدر درگیر حال بقیه میشه که یادش میره حال خودش چطوره.
پایسیز از اون آدمهاییه که ممکنه مدتها بعد از رفتن یه نفر، هنوز برای اون آدم آرزوی آرامش کنه.
حتی وقتی خودش هنوز زخم داره.
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوری که تورس، کپریکورن، ویرگو به نظر میرسه:
763.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوری که آکواریس، لیبرا، جمنای به نظر میرسه:
لئو، هنوز داری توی ذهنت حرفیو تمرین میکنی برای کسی که حتی بهش فکر نمیکنه، بیخیالل.