𖤐𝘼𝙩𝙞𝙠𝙖𖦹ᯓ
من و زهرای احمق بعد مدرسه
منظورم از زهرا اون یکی زهراست (چون دو تا دوست به اسم زهرا دارم)
سید مجتبی هرچی هم بود بهتر از رضا قلدر بود ، سید مجتبی جونش رو فدای ملت کرد ، رضا قلدر پول زد به جیبش و فرار کرد
ما با هم فرق داریم🤙🏼
𖤐𝘼𝙩𝙞𝙠𝙖𖦹ᯓ
سید مجتبی هرچی هم بود بهتر از رضا قلدر بود ، سید مجتبی جونش رو فدای ملت کرد ، رضا قلدر پول زد به جیب
همین چند دقیقه پیش تو صف نون وایی یکی زر میزد
اون آدمایی که همش میگن ما مسلمون نیستیم و به امام ها هیت میدن رو درک نمیکنم خیلی احمقن
شعارشونم اینه: ما آریایی هستیم عرب نمیپرستیم🤣
خب آخه اوسگول چه ربطی داره
تو آریایی هستی خب باش ، دین اسلام اصلا ربطی به عرب ها نداره ، دین اسلام دین خداست نه دین عرب ها چرا نمیفهمی
اگه یکم مخ شون رو بکار بندازن میفهمن که حضرت مسیح هم فلسطینی بوده پس اروپاییا و امریکاییا چرا نمیان بگن ما فسلطینی نمیپرستیم؟ چون مثل شما احمق نیستن و دین مسیحیت خودشون رو دارن و به فلسطینی بودن حضرت مسیح کاری ندارن