اون آدمایی که همش میگن ما مسلمون نیستیم و به امام ها هیت میدن رو درک نمیکنم خیلی احمقن
شعارشونم اینه: ما آریایی هستیم عرب نمیپرستیم🤣
خب آخه اوسگول چه ربطی داره
تو آریایی هستی خب باش ، دین اسلام اصلا ربطی به عرب ها نداره ، دین اسلام دین خداست نه دین عرب ها چرا نمیفهمی
اگه یکم مخ شون رو بکار بندازن میفهمن که حضرت مسیح هم فلسطینی بوده پس اروپاییا و امریکاییا چرا نمیان بگن ما فسلطینی نمیپرستیم؟ چون مثل شما احمق نیستن و دین مسیحیت خودشون رو دارن و به فلسطینی بودن حضرت مسیح کاری ندارن
من آتیکا هستم
ا : از انسان ها متنفرم
ت: توف به این شانس
ی: یبار نشد خوشحال باشم
ک: کاشکی ایران نمیبودم
ا: آهی از ته دل