هر روز هدفاتو بنویس،
هرشب بکن تو کونت :)) نه ولی جدی تلاش کن میشه.
🤍●@Atomospher
طبق تجربه شخصیم میگم با کسی ازدواج کنید که همیشه معتقد باشه «میشه درستش کرد»
چون پاک کردن صورت مسئله همیشه راحت ترین کاره
من میتونم پر سر و صداترین یا ساکت ترین آدم باشم، بستگی به این داره کنار کی باشم.
بعضیا عجب رویی دارنا، طرف یک سال بعد از اینکه تکستمو جواب نداده و خطمو بلاک کرده زنگ زده امروز هستی ببینمت؟ یه کاری داشتم ببینم میتونی انجام بدی؟ منم نه گذاشتم نه برداشتم گفت ساعت چند
چشم پزشک: لطفا هر ۶ ماه برای معاینه تشریف بیارید.
۷ سال بعد من: سلام برای معاینه اومدم.
آقا من تو کار آشپزخونهام. یک نمونه کار میذارم. کمکم کنین دیده بشه کارم بگیره.
🤍●@Atomospher
یه سری به یه دختره پیام دادم، گفت تا دورت خالی شد یادم افتادی؟
گفتم نه والا همزمان با تو با سه نفر دیگه ام دارم حرف میزنم
یکی از بچههای دانشگاه که بچه گوهردشته رفته پاریس، از غروب آفتاب عکس گذاشته نوشته «وای حس میکنم دارم عاشق میشم»… داداش تو کرجم خورشید غروب میکنهها، نمیکنه بچهها؟ شما بگید
پسرم در همون هفتهی اول مدرسهش، موقعی که صبح بیدارش کردم گفت: «مامان کِی دیگه نمیریم مدرسه؟»
حالا حالاها باید بری مادر:)))