یکی از بچههای دانشگاه که بچه گوهردشته رفته پاریس، از غروب آفتاب عکس گذاشته نوشته «وای حس میکنم دارم عاشق میشم»… داداش تو کرجم خورشید غروب میکنهها، نمیکنه بچهها؟ شما بگید
پسرم در همون هفتهی اول مدرسهش، موقعی که صبح بیدارش کردم گفت: «مامان کِی دیگه نمیریم مدرسه؟»
حالا حالاها باید بری مادر:)))
سامسونگ اومده یخچال زده در صورتی که در باز باشه رو گوشیت آلارم میاد.... خوب مشنگ یجوری میساختیش درو ببنده هوشمند جان
دیدی بعضی وقتا میگی "دیگه هرچی شد، شد"؟
اونجا میفهمی که دیگه تحملت زیر سوال رفته
غرورت زیر سوال رفته
صبرت دیگه قابل دیدن نیست
اونجا میفهمی که تا الانم هرچی میخواست بشه، شده.
دلم اون لحظه از بچگیم رو میخواد. وقتی تو ماشین بابا، آسمون رو نگاه میکردم و از خودم میپرسیدم که چرا هر جا میرم ماه دنبالم میاد.
اهمیت دادن تو رابطه مثل ریلز فرستادنه، بیشتر از یه حدی اینکارو انجام بدی دیگه جوابی نمیگیری.
مردم همیشه چیزی برای گفتن دارن و درکی از حالت ندارن
میگن خداروشکر کن سالمی قدر زندگیت رو بدون
مریضی میگن خداروشکر زنده ای
میمیری هم میگن خداروشکر مرد راحت شد
اگه یه چیزی رو برای بابات چهل بار توضیح بدی و چهلو یکمین بار رفتارت مثل چهل بار قبلی نباشه باید ۴۲ بار بگی غلط کردم
باز خوبه ایرانیم و توی دایره لغاتم کلمهای به نام «قسمت نبود» وجود داره. وگرنه نمیدونم چجوری میخواستم ناموفقیتهای غیرمنتظره و بیدلیلی که توی زندگیم پیش میاد رو توجیه کنم.
چند سالتون بود که فهمیدید در قابلمه سوپاپ دار نیازی به دمکنی گذاشتن نداره؟
🤍●@Atomospher
بابابزرگم با ۷۳ سال سن رفته خاستگاری یه دختر ۳۰ ساله
زنگ زدن هرچی فحش از دهنشون دراومد به ما دادن