بابام داره با رفیقش صحبت میکنه میگه: حالا این یارو که تو انقد ازش داری تعریف میکنی چیز مارو میخوره؟
میخواست بگه غصهی مارو میخوره؟! 😑
سالها پیش معلم ادبیاتم در حضور بچهها سرم داد زد. هفتهی بعد دلجویی کرد و گفت «ببخشید اگر غرورت را شکستم.» امروز من از دانشآموزم، جلوی دوستانش بابت رفتار تندی که داشتم عذرخواهی کردم. خانم کاکاوند شما به من یاد دادید از اعتراف به اشتباه نترسم. من از شما ممنونم.
آدما دروغ میگن، راستشو قایم میکنن، سیاست میورزن و بازی درمیارن؛ همه این کارهارو میکنن و آخرش میگن «چقدر آدمها سختن. چقدر روابط انسانی سخته».
درد خیانت در اینه که زخمش از جایی میاد که قرار بود پناهگاهت باشه، از دستی که قرار بود تکیهگاهت باشه، نه از دشمنی که همیشه آماده ضربه بود.
خیلی برای امتحانام استرس دارم، وقتشه برم یوتوب بچرخم یا یه سریال جدید شروع کنم.
رفتم منزل یکی از اقوام، موقع خداحافظی تو حیاط عروسشون که طبقه بالاشون زندگی می کنه وارد شد و ما رو ندیده گرفت و رفت بالا، با تعجب گفتم این فلانی بود؟ خواهر شوهرش گفت نه، این خدمشونه واسه تمیزکاری گرفتنش ولی ادب نداره باید بیرونش کنن، همونجا عروس برگشت و جنگ شد:))))
+بوی سیگار میدم؟
-نه اصلا، من چی؟
+نه اصلا
مکالمه دوتا رفیق وقتی جفتشون مث سگ بوی سیگار میدن
در لحظه اول داشتم فکر میکردم چرا پاپیون داماد انقد بزرگه و تور داره😂
🤍●@Atomospher
کسایی که در حال فروپاشی روانی هستند از خود عکس ندارند، هرکی عکس از حالت فروپاشی روانی و افسردگی و...ش میذاره صرفا جهت نمایشه...
🤍●@Atomospher