مسئول آموزشیِ دانشگاه بعد اینکه کلی غر زدم بخاطر مشکلاتی که تو واحدام پیش اومده جای راه حل دادن بهم گفت«عیب نداره حالا عصبی نشو. نارنگی میخوری؟» :))))
داشتم از باشگاه برمیگشتم. توی یه کوچه یه آقایی سوت زنان پشت سرم میومد.
هی سرعتم رو کم کردم که اگه کرمی نداره رد بشه بره، نرفت.
ایستادم کنار، دمبل رو از تو کیفم درآوردم، زل زدم بهش.
دیدم هندزفری تو گوشش هست و بدبخت خشکش زد تا حالت من رو دید.😂😂
گفت بخدا کاری ندارم.🫠🫠
یکی یه جا نوشته بود اکثر دخترا به دلیل توصیه های بد دوستای حسود و بخیل خودشون یه پسر خوب رو از دست میدن و این یکی از فکت ترین چیزایی بود که توو عمرم خوندم.
یادمه یه بار تو اتریش، با یه اتریشی کارمون به بحث و دعوا کشید؛ به زبون خودشون بهش فحش مادر دادم.
یک دفعه جا خورد و با تعجب ازم پرسید: چطور ممکنه؟ مادر من با اینجا ۴۰۰ کیلومتر فاصله داره؟ تو داری دروغ میگی!!!!
مامانم میگه ادکلن زدم که بوی رنگ بره
میگم ادکلنت رو حروم نکن
میگه نگران نباش، ادکلن خودت رو زدم
😭😭😭😭😭
🤍●@Atomospher
امروز فهمیدم یه مقنی یا همون چاه کَن روزی ۵ میلیون تومان درآمد داره ، تازه جمعهها هم کار میکنه و تا بیست روز دیگه تایمش پُره! بله عزیزان تخصص پولسازه
همسر من، بیشتر اوقات در حال پیاده روی با یه اپ مخصوص ورزشیه. یه بار میگه غروب رو پل عابر، یه خانم جلوتر بود، یهو دیدم جیغ زد دوید. چون اون اپ هی میگه مثلا تندتر برو ضربانت باید بالاتر بره، همسر هم در حال انجام توصیهها بوده، خانم طفلکی فکر کرده دنبالش کرده:))))
استعمال کوکایین تو خونه ما راحت تره، تا این سختگیری ها و پروتکلی که مامانم سر خوردن ترشی هاش داره😒
فقط گلکلم نخورید
بذارید جا بیفته
زیاد نخورید و ..
ولم کن مادر من🥺
اصلا میخوام ترشی جا نیفتاده بخورم
خب همه ترشی رو گل کلم بذار☹️
ما نخوریم تهش هدیه میدی به فک و فامیل
انقد بدم میاد میخوان رابطهای رو تموم کنن میگن، مواظب خودت باش امیدوارم موفق باشی، تو 💩وه میخوری گند زدی به اعصاب و زندگی طرف حالا که داری میری واسش آرزوی موفقیت میکنی قرومساق
اسنپ گرفتم واسه بیمارستان، تو راه با راننده صبحت میکردم و متوجه شد پرستارم، یکم قبل بیمارستان دوتا ماشین تصادف کرده بودن، راننده گفت آقا مشتریتون هم جور شد :)
تاحالا به تصادف اینجوری نگاه نکرده بودم :)
خداروشکر بچههای باادبی تربیت کردم. هیچوقت کسی رو تو خطاب نمیکنن و همیشه جمع میبندن و احترام میذارن. مثلا میگن خودتون اوسگلید، خودتون احمقید و...