استعمال کوکایین تو خونه ما راحت تره، تا این سختگیری ها و پروتکلی که مامانم سر خوردن ترشی هاش داره😒
فقط گلکلم نخورید
بذارید جا بیفته
زیاد نخورید و ..
ولم کن مادر من🥺
اصلا میخوام ترشی جا نیفتاده بخورم
خب همه ترشی رو گل کلم بذار☹️
ما نخوریم تهش هدیه میدی به فک و فامیل
انقد بدم میاد میخوان رابطهای رو تموم کنن میگن، مواظب خودت باش امیدوارم موفق باشی، تو 💩وه میخوری گند زدی به اعصاب و زندگی طرف حالا که داری میری واسش آرزوی موفقیت میکنی قرومساق
اسنپ گرفتم واسه بیمارستان، تو راه با راننده صبحت میکردم و متوجه شد پرستارم، یکم قبل بیمارستان دوتا ماشین تصادف کرده بودن، راننده گفت آقا مشتریتون هم جور شد :)
تاحالا به تصادف اینجوری نگاه نکرده بودم :)
خداروشکر بچههای باادبی تربیت کردم. هیچوقت کسی رو تو خطاب نمیکنن و همیشه جمع میبندن و احترام میذارن. مثلا میگن خودتون اوسگلید، خودتون احمقید و...
پنجشنبه بله برونی دعوت شدم که عروسی پدر و مادرش یادمه و کلی رقصیدم تازه عروسو خودم بزرگ کردم😂🤣🤣🚶♀️🚶♀️🤦♀️🤦♀️
من وقتی بچه میبینم سعی میکنم باهاش ارتباط بگیرم؛ چندوقت پیش مسافرت که بودم، تو لابی هتل نشسته بودم، یه خانواده اومدن با یه پسربچه ۴,۵ساله ی نازنازی💘. برگشتم با صمیمیته خاصی بهش لبخند زدم که بی ادب جلو بقیه بلند گفت، به من نخند زشت خانوم :/
اونجا بود که فهمیدم پسرا از بچگی احساس ندارن:))))
یادآوری:
حتی اگه یه نفر سرش هم خلوت باشه، شما نباید طلبکار ارتباط با اون آدم باشی.
یادت رفته لباستو بو میکردی چون بوی عطر اونو گرفته بود؟ 🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻
درد روانی که فقط پنیک اتک و گریه های شبونه و اضطراب نیست، خیلی وقتا خستگی بعد از بیدار شدنه، عدم تمرکزه، حواس پرتیه، فراموشیه ...
با من از آلزایمر حرف نزنین. برای ارشد دو سه هفته با دوستام مشورت کردم، از استادام پرسیدم، با خانواده و همکارام صحبت کردم تا ببینم چی بخونم و کدوم شهر برم و بالاخره به نتیجهای رسیدم.
آخرش یادم رفت ارشد ثبتنام کنم:)))