پنجشنبه بله برونی دعوت شدم که عروسی پدر و مادرش یادمه و کلی رقصیدم تازه عروسو خودم بزرگ کردم😂🤣🤣🚶♀️🚶♀️🤦♀️🤦♀️
من وقتی بچه میبینم سعی میکنم باهاش ارتباط بگیرم؛ چندوقت پیش مسافرت که بودم، تو لابی هتل نشسته بودم، یه خانواده اومدن با یه پسربچه ۴,۵ساله ی نازنازی💘. برگشتم با صمیمیته خاصی بهش لبخند زدم که بی ادب جلو بقیه بلند گفت، به من نخند زشت خانوم :/
اونجا بود که فهمیدم پسرا از بچگی احساس ندارن:))))
یادآوری:
حتی اگه یه نفر سرش هم خلوت باشه، شما نباید طلبکار ارتباط با اون آدم باشی.
یادت رفته لباستو بو میکردی چون بوی عطر اونو گرفته بود؟ 🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻🤣🫵🏻
درد روانی که فقط پنیک اتک و گریه های شبونه و اضطراب نیست، خیلی وقتا خستگی بعد از بیدار شدنه، عدم تمرکزه، حواس پرتیه، فراموشیه ...
با من از آلزایمر حرف نزنین. برای ارشد دو سه هفته با دوستام مشورت کردم، از استادام پرسیدم، با خانواده و همکارام صحبت کردم تا ببینم چی بخونم و کدوم شهر برم و بالاخره به نتیجهای رسیدم.
آخرش یادم رفت ارشد ثبتنام کنم:)))
امروز داشتم غر میزدم که دیگه نمیخوام برم دانشگاه و یکی برگشت بهم گفت بهترین دوران زندگیت همین الانه که داری میری دانشگاه.