استاد تراز:😂😂
استاد وسط کلاس دید سرم تو گوشیه بهم دایرکت میده گوش کنم به درس😂😂
🤍●@Atomospher
درسته که پاییزه و همتون دنبال یارید:)
ولی با این کارا هم میتونید خوش بگذرونید🥸
🤍●@Atomospher
بیشتر افرادی که خودشونو آدم رُک و روراستی محسوب میکنن، درواقع افرادی هستن فاقد مهارتِ بیانِ یک موضوع ناخوشایند به صورت محترمانه و با رنجانندگی اندک.
لااقل نگذار زندگى طورى پيش برود كه وقتی دنيا به آخر رسيد، ببينی آن كه از همه كمتر دوستش داشتی، خودت بودی.
ساعت ۱۰ مریض داشتم
۹ ازخونه زدم بیرون، تصادف شده بود و تو اتوبان امام علی گیر کردم
بعد که راه باز شد پامو گذاشتم رو گاز که به مریضم برسم
پلیس بهم ایست داد ،کارت نظامم و دراوردم و گفتم من مریض داشتم باید زود میرسیدم که جریمه م نکنه😅برگشت به سربازش گفت خانوم دکترو سریع اعمال قانون کن
ولی من هنوز نفهمیدم اونایی که میرن تئاتر ادایی ترن یا اونا که میرن گالری هنری
با یه پسره حرف میزدم میگفت من درامز بلدم بزنم و بعدا فهمیدم تو هیئت طبل میزد😂😂😂😂😂
اونایی قندو حذف میکنن که منابع دیگ ای برای خوشحالی دارن نه تو که میری کیک شکلاتی میخوری تا خودکشی نکنی.
غذامو نصف کردم
یکماهه یک روز در میون باشگاه میرم یک روز دیگهش رو هم ۱۲هزار قدم راه میرم.
هیچ هله هولهای نمیخورم. قند که خیلی وقته حذفه
آزمایشمم که اوکی بود
تو بگو ۱۰۰گرم کم شده باشه نشده.
واقعا میخوام بمیرم از این زجر مدام خلاص شم هرکیم از راه میرسه 💩وه اضافه وزنمو میخوره