هر موقع امیر جدیدی غذا سفارش میده بچهها میگن که به عنوان تاپینگ مارو هم ارسال کنید.
میدونید فرق بین دوست داشتن و پسندیدن چیه؟
اگه از یه گل خوشت بیاد و بپسندی اونو میچینی،اما اگه اونو دوست داشته باشی هر روز ازش مراقبت می کنی بهش آب میدی…
تو این هوای بارونی دو ساعت مرخصی گرفتم، رفتم کافه موکا خوردم بعد هم پیاده اومدم خونه ولی حالم خوب نیست. میفهمین؟ حالم خوب نیست. یه چیزی تو زندگیم کمه، یه چیزی مثل خانواده.
وقتی داد میزنی، گریه میکنی یا دعوا میکنی یعنی هنوز یه چیزی برای گفتن، درست کردن و تخلیه کردن هست؛ ولی وقتی که ساکت میشی یعنی دیگه هیچی نیست، هیچی…
تو مهمونی خواهرشوهرم حرفی زد که خیلی ناراحت شدم ولی چیزی نگفتم.
امروز عصر وقتی از سر کار برگشت، یه سر اومد مزون پیشم و
گفت: حس کردم از حرفم ناراحت شدی خواستم ازت عذرخواهی کنم به جای شیرینی برات سرشیر گرفتم چون میدونم خیلی دوست داری.
با دیدن سرشیر گفتم : کدوم حرف؟؟؟؟😍
😂😂😂
کاش دلتنگی مثل مکالمه بود، همونجوری که اگه من یه چیز بگم و تو جوابمو ندی، مکالمه شکل نمیگیره؛ کاش اگه من دلم تو رو میخواست و تو یاد من نمیافتادی، دلتنگی شکل نمیکرفت.