وقتی داد میزنی، گریه میکنی یا دعوا میکنی یعنی هنوز یه چیزی برای گفتن، درست کردن و تخلیه کردن هست؛ ولی وقتی که ساکت میشی یعنی دیگه هیچی نیست، هیچی…
تو مهمونی خواهرشوهرم حرفی زد که خیلی ناراحت شدم ولی چیزی نگفتم.
امروز عصر وقتی از سر کار برگشت، یه سر اومد مزون پیشم و
گفت: حس کردم از حرفم ناراحت شدی خواستم ازت عذرخواهی کنم به جای شیرینی برات سرشیر گرفتم چون میدونم خیلی دوست داری.
با دیدن سرشیر گفتم : کدوم حرف؟؟؟؟😍
😂😂😂
کاش دلتنگی مثل مکالمه بود، همونجوری که اگه من یه چیز بگم و تو جوابمو ندی، مکالمه شکل نمیگیره؛ کاش اگه من دلم تو رو میخواست و تو یاد من نمیافتادی، دلتنگی شکل نمیکرفت.
یه وقتایی که مامان بابامو میبرم دکتر تا مدت ها بعدش به این فکر میکنم که ما اگه پیر شدیم و مریض شدیم کی میخواد ماهارو ببره دکتر؟اصن کی میخواد دلش واسه ماها بسوزه و حقیقتا از ترس میرینم تو خودم.
چرا “تعریف از خود نباشه.”؟؟؟ اتفاقا تعریف از خود باشه. تعریف از خوده. من عالی هستم. ده امتیاز برای من.
بله من استوریای اون دختر نازو لایک میکنم چون اون استوریای منو لایک میکنه اصلانم مهم نیست محتوا چی باشه، بالاخره هر رفتی یک اومدی داره🎀.
بچهی دبیرستانی برای چی باید روزی یک میلیون تومن پول تو جیبی بگیره؟ بعد با چه انگیزهای و برای رسیدن به چی تلاش کنه؟ با چه هدفی درس بخونه یا سر کار بره؟
نمیدونم، شاید ربطی هم نداره و ذهن من فقیره.
به شخصه فقط از کادوهای گرون خوشحال میشم با این چیزا فقط لبخندی از روی قدردانی میزنم.
🤍●@Atomospher
خیلی طول کشید تا به این جمله برسم،
«افرادی رو انتخاب کن، که انتخابشون تویی»
چقدر دوستیهای یه طرفه، روابط کاری یه طرفه، پیگیریهای یه طرفه با همین قانون ساده از زندگیم کنار رفت.
هم خونه ایم ک مال اروپای شرقیه اومد تو اشپزخونه گفت: تو تو اتاقت گربه نگه میداری؟
گفتم نه
گفت پس چرا اینجا غذای گربه داری آماده میکنی؟
غذایی ک منظورش بود: پلو تن :/