خیلی طول کشید تا به این جمله برسم،
«افرادی رو انتخاب کن، که انتخابشون تویی»
چقدر دوستیهای یه طرفه، روابط کاری یه طرفه، پیگیریهای یه طرفه با همین قانون ساده از زندگیم کنار رفت.
هم خونه ایم ک مال اروپای شرقیه اومد تو اشپزخونه گفت: تو تو اتاقت گربه نگه میداری؟
گفتم نه
گفت پس چرا اینجا غذای گربه داری آماده میکنی؟
غذایی ک منظورش بود: پلو تن :/
دیشب برای اولین اون اتفاقی که همه میگفتن براشون توی مهاجرت میفته، افتاد برام. همه میگفتن یک شب از خواب پریدن و شوکه شده بودن که ایران نبودن. من وسط شب از خواب پریدم و اینطوری بودم شت اینجا کجاست؟ چقدر قشنگ و ترسناکه، بعد فهمیدم اتاقم تو پاریسه، با خیال راحت دوباره خوابیدم.
یک روز بالاخره مطمئن میشی که آدمیزاد طومار طولانی انتظار است
وقتی که به جای قهوه، دمنوش بهارنارنج میخوری.
•
بعد از چهل دقیقه منتظر ماشین بودن، بالأخره یکی قبولم کرد و تا نشستم تو ماشین، با خنده گفت: از ۸:۳۰ میدیدم داری درخواست میدی، ولی حال نداشتم، گرفتم خوابیدم. الان باز پاشدم دیدم هنوز هستی، گفتم بذار ببریمش. :))))) امروز لطیفهای بودم برای آقای راننده.
وقتی به مادر بزرگت میگی سیم شارژرم خیلی کوتاهه و خیلی اذیت میشم
🤍●@Atomospher
چون کنم؟ ویرانهی دل بی پناه افتاده است!
بچه آهو در کنار نشانهی تیراندازی....
🤍●@Atomospher
ایجاد روابط دوستی و پیدا کردن آدمای جدید تو تورنتو مثل جاب مارکت شده، بدون ریفرال شانسی نداری. 😂
دخترا واقعا عجیبن، داری iMessage باهاش چت میکنی یهو میبینی وسط چت میره اینستا ده تا ریلز میفرسته!
بعضی وقتا فکر میکنیم وقتی چیزها «نمیشن» یعنی دارن بد پیش میرن. در صورتی که صرفا اونجوری که ما در اون بازه زمانی و به شکلی که ما میخواستیم پیش نرفتن. گاهی بعدا میفهمی چقدر خوب شد که فلان چیز نشد. لااقل نگاه من اینه.