یک روز بالاخره مطمئن میشی که آدمیزاد طومار طولانی انتظار است
وقتی که به جای قهوه، دمنوش بهارنارنج میخوری.
•
بعد از چهل دقیقه منتظر ماشین بودن، بالأخره یکی قبولم کرد و تا نشستم تو ماشین، با خنده گفت: از ۸:۳۰ میدیدم داری درخواست میدی، ولی حال نداشتم، گرفتم خوابیدم. الان باز پاشدم دیدم هنوز هستی، گفتم بذار ببریمش. :))))) امروز لطیفهای بودم برای آقای راننده.
وقتی به مادر بزرگت میگی سیم شارژرم خیلی کوتاهه و خیلی اذیت میشم
🤍●@Atomospher
چون کنم؟ ویرانهی دل بی پناه افتاده است!
بچه آهو در کنار نشانهی تیراندازی....
🤍●@Atomospher
ایجاد روابط دوستی و پیدا کردن آدمای جدید تو تورنتو مثل جاب مارکت شده، بدون ریفرال شانسی نداری. 😂
دخترا واقعا عجیبن، داری iMessage باهاش چت میکنی یهو میبینی وسط چت میره اینستا ده تا ریلز میفرسته!
بعضی وقتا فکر میکنیم وقتی چیزها «نمیشن» یعنی دارن بد پیش میرن. در صورتی که صرفا اونجوری که ما در اون بازه زمانی و به شکلی که ما میخواستیم پیش نرفتن. گاهی بعدا میفهمی چقدر خوب شد که فلان چیز نشد. لااقل نگاه من اینه.
به دوست بابا زنگ زدن گفتن آقا درختها رو چرا فروختی؟ حیف بود. میگه درخت چی؟ من چیزی نفروختم!
اومدن همهی درختهای چنار و صنوبر باغ یارو رو بریدن، بار زدن بردن!
طرف پست گذاشته خونه تو استاد معین بخرم یا ولنجک؟ اومدن جواب دادن بجاش طلا بخر.
یعنی خدا نکنه ایرانی جماعت یه چیزی بشنوه، بصورت طوطیوار هرجا و هرشکلی باید اونو تکرار کنه.
تو الان بگو پدرم مریضه میخوام واسش دارو بخرم، میگه چه کاریه؟ همین پول رو طلا بخر.