ایجاد روابط دوستی و پیدا کردن آدمای جدید تو تورنتو مثل جاب مارکت شده، بدون ریفرال شانسی نداری. 😂
دخترا واقعا عجیبن، داری iMessage باهاش چت میکنی یهو میبینی وسط چت میره اینستا ده تا ریلز میفرسته!
بعضی وقتا فکر میکنیم وقتی چیزها «نمیشن» یعنی دارن بد پیش میرن. در صورتی که صرفا اونجوری که ما در اون بازه زمانی و به شکلی که ما میخواستیم پیش نرفتن. گاهی بعدا میفهمی چقدر خوب شد که فلان چیز نشد. لااقل نگاه من اینه.
به دوست بابا زنگ زدن گفتن آقا درختها رو چرا فروختی؟ حیف بود. میگه درخت چی؟ من چیزی نفروختم!
اومدن همهی درختهای چنار و صنوبر باغ یارو رو بریدن، بار زدن بردن!
طرف پست گذاشته خونه تو استاد معین بخرم یا ولنجک؟ اومدن جواب دادن بجاش طلا بخر.
یعنی خدا نکنه ایرانی جماعت یه چیزی بشنوه، بصورت طوطیوار هرجا و هرشکلی باید اونو تکرار کنه.
تو الان بگو پدرم مریضه میخوام واسش دارو بخرم، میگه چه کاریه؟ همین پول رو طلا بخر.
با پدیدهای به اسم داماد رو به رو هستیم که لپ مامانمو میکشه میگه گیگیلی گیگیلی: |
•
فیلترشکنم اینطوریه که بعد وصل شدن نمیتونه مستقیم اینستا رو بالا بیاره. باید اول چند دقیقه با تلگرام گرمش کنم=========))))))))))))))))))))))))))
خواهرم دیشب اجازه داد کمی از مرطوبکننده گرونش به صورتم بزنم؛ خدا شاهده هنوز که هنوزه مرطوبم. :))
اینکه میگن “ضدآفتابو باید بیست دقیقه قبل بیرون رفتن زد” هم مزخرفه، من اصن بیست دقیقه قبل بیرون رفتنم بیدار نیستم.