با پدیدهای به اسم داماد رو به رو هستیم که لپ مامانمو میکشه میگه گیگیلی گیگیلی: |
•
فیلترشکنم اینطوریه که بعد وصل شدن نمیتونه مستقیم اینستا رو بالا بیاره. باید اول چند دقیقه با تلگرام گرمش کنم=========))))))))))))))))))))))))))
خواهرم دیشب اجازه داد کمی از مرطوبکننده گرونش به صورتم بزنم؛ خدا شاهده هنوز که هنوزه مرطوبم. :))
اینکه میگن “ضدآفتابو باید بیست دقیقه قبل بیرون رفتن زد” هم مزخرفه، من اصن بیست دقیقه قبل بیرون رفتنم بیدار نیستم.
تو خیابون داشتم راه میرفتم یک موتوری از موتورش پیاده شد اومد گوشی و شارژمو گرفت ، داشت جیبامو میگشت گفتم داداش دنبال پریز میگردی ؟
من اگه مرده باشم و باز ببینم داداشم داره از شارژرم استفاده میکنه دوباره زنده میشم ازش شارژرمو میگیرم میرم تو قبر دوباره میمیرم
امروز صبح که لیوان چایی داشت دستام رو گرم میکرد
دیدم که از دستت عصبانی نیستم، دلشکسته نیستم، قهر نیستم خلاصه اینکه من با تو دیگر "هیچ چیز" نیستم.
•