آقای مغازهدار معتقده:
اصلا فضای مجازی بدیش همینه؛ هر روز یه خبر بد حال آدم خراب میشه. قدیم مگه این چیزا نبود؟ بود، منتها خبر نداشتیم راحت بودیم.
توجه میفرمایید دوستان! « خبر نداشتیم، راحت بودیم
جوانیام کجاست مادر؟
کاش میشد در کمد رو باز کنی و بگی بیا این گوشه گذاشته بودیش
طرف رفته خواستگاری بعد از چند جلسه صحبت برگشته به دختر خانم گفته چون ۳۳ سالته برای فرزند آوری به مشکل میخوری، نمیخوام😐😐😐
یه آدم تا چه حد میتونه بیشعور باشه، تو که روز اول سن دختر خانم و متوجه شدی، دیگه مریضی ادامه میدی که بعدن این حرفو بهش بزنی و دلشو بشکنی بیشعور...
این همون اتاقیه که اگه از بچه ت خوشت نیومد میری عوضش می کنی یه دونه دیگه برمیداری
🤍●@Atomospher
یکی از بدبختیای کمالگرایی همینه، میندازه به جونت که یه موقع باخت ندی، یه موقع از پسش برنیای چی، یهو به خودت میای می بینی با هزارتا مهارت و ایده یه گوشه وایسادی بقیه با نصف مهارت و توانایی تو دارن ازت جلو میزنن
کاش میشد زنگ میزدم پلیس میگفتم این غم دنبال من راه افتاده و تعقیبم میکنه. لطفا بیاید بگیریدش.