این همون اتاقیه که اگه از بچه ت خوشت نیومد میری عوضش می کنی یه دونه دیگه برمیداری
🤍●@Atomospher
یکی از بدبختیای کمالگرایی همینه، میندازه به جونت که یه موقع باخت ندی، یه موقع از پسش برنیای چی، یهو به خودت میای می بینی با هزارتا مهارت و ایده یه گوشه وایسادی بقیه با نصف مهارت و توانایی تو دارن ازت جلو میزنن
کاش میشد زنگ میزدم پلیس میگفتم این غم دنبال من راه افتاده و تعقیبم میکنه. لطفا بیاید بگیریدش.
از ریسک کردن میترسیم
از شکست خوردن میترسیم
از تایید نگرفتن میترسیم
از قضاوت شدن میترسیم
میترسیم و عقب میایستیم
در نقطه به ظاهر امنمان میمانیم
اما سوال این است که آیا آنجا واقعا نقطه امن ماست؟