یکی از بدبختیای کمالگرایی همینه، میندازه به جونت که یه موقع باخت ندی، یه موقع از پسش برنیای چی، یهو به خودت میای می بینی با هزارتا مهارت و ایده یه گوشه وایسادی بقیه با نصف مهارت و توانایی تو دارن ازت جلو میزنن
کاش میشد زنگ میزدم پلیس میگفتم این غم دنبال من راه افتاده و تعقیبم میکنه. لطفا بیاید بگیریدش.
از ریسک کردن میترسیم
از شکست خوردن میترسیم
از تایید نگرفتن میترسیم
از قضاوت شدن میترسیم
میترسیم و عقب میایستیم
در نقطه به ظاهر امنمان میمانیم
اما سوال این است که آیا آنجا واقعا نقطه امن ماست؟
اون پسره که هم خوشگل بود هم قد بلند هم تایپم و با خودم میگفتم اگه بهم پیشنهاد بده میگم بیا صاحب همهی زندگیم شو
اومد گفت میشه وقتتونو بگیرم
گفتم نه🙂🙂🙂🙂🙂
عاشق شدن اشتباه نیست اما اصرار برای عاشق ماندن وقتی دیگر شواهدی از صمیمیت وجود ندارد، اشتباهی خود خواسته است. در اولی هیچ چیز دست ما نیست و در دومی انتخاب با ماست.
اين زندگى را نمىشود به تعویق انداخت؛ باید همين حالا آن را زيست؛ نمىشود به آخر هفته، تعطيلات، وقتی بچهها خانه را براى رفتن به كالج ترک كردند و يا به سالهاى بعد از بازنشستگى موكولش كرد.
زمان کند میگذره وقتی منتظری.
زمان تند میگذره وقتی دیرت شده.
زمان کشنده ست وقتی غمگینی.
زمان کوتاهه وقتی خیلی شادی.
زمان بی پایانه وقتی دردی داری.
زمان طولانی میگذره وقتی بی حوصله ای.
توجه کن:
زمان با توجه به اتفاقات درون تو میگذره
نه عقربه های ساعت!