وقتی طرف تو راهرو از رو به رو میاد و برای اینکه نخوریم به همدیگه میاد سمت راست(سمت چپ خودش) فرض رو بر این میگیرم که گواهینامه نداره.
با اجازه ی دوستان دراما ساز
اون کش رو سربازا میندازن دور پاچه ی شلوارشون
🤍●@Atomospher
آدمیست دیگر. یک روز حوصلهی هیچ چیز را ندارد دوست دارد خودش را بردارد بریزد دور.
پسرا یکبار میگن خداحافظ و صدبار برمیگردن،دخترا هزاربار تلاش میکنن نری و یهو بدون خداحافظی میرن.
آخر شبی به سمع و نظرتون برسونم که یاشار کمال میگه «هر آدمیزادی، یک بار، برای رسیدن به یک نفر دیر میکند، و بعد از آن، برای رسیدن به کسان دیگر، هیچ عجلهای نمیکند.». ای داد بیداد.
یکی از بدترین حسها پذیرفتن یه اتفاق یا مشکلی هستش که میدونی نمیتونی تغییرش بدی و باهاش زندگی میکنی جوری که انگار وجود نداره.
شایدم باور نکنین ولی شما خبر ندارین که یه نفر چقدر تو خلوتش به شما فحش داده و لعنتتون کرده:)
طبق معمول افسردگی ناشی از دانستن این موضوع که صبح جمعه وقتی همه خوابند من باید سر کار باشم اومده سراغم!!!
لطفا وقتی زنگ میزنید و میبینید جواب نمیدم، زودتر قطع کنید چون من گوشیمو لازم دارم.
مگه سرما فن نیستین، خب غلط میکنید شوفاژ روشن میکنیدو میرین زیر پتو، پنجره رو باز بذاریدو لخت بخوابید دیگه.