پسرا یکبار میگن خداحافظ و صدبار برمیگردن،دخترا هزاربار تلاش میکنن نری و یهو بدون خداحافظی میرن.
آخر شبی به سمع و نظرتون برسونم که یاشار کمال میگه «هر آدمیزادی، یک بار، برای رسیدن به یک نفر دیر میکند، و بعد از آن، برای رسیدن به کسان دیگر، هیچ عجلهای نمیکند.». ای داد بیداد.
یکی از بدترین حسها پذیرفتن یه اتفاق یا مشکلی هستش که میدونی نمیتونی تغییرش بدی و باهاش زندگی میکنی جوری که انگار وجود نداره.
شایدم باور نکنین ولی شما خبر ندارین که یه نفر چقدر تو خلوتش به شما فحش داده و لعنتتون کرده:)
طبق معمول افسردگی ناشی از دانستن این موضوع که صبح جمعه وقتی همه خوابند من باید سر کار باشم اومده سراغم!!!
لطفا وقتی زنگ میزنید و میبینید جواب نمیدم، زودتر قطع کنید چون من گوشیمو لازم دارم.
مگه سرما فن نیستین، خب غلط میکنید شوفاژ روشن میکنیدو میرین زیر پتو، پنجره رو باز بذاریدو لخت بخوابید دیگه.
ببخشمت؟! من اون شب با حرفات تقریبا مُردم
ولی تو حتی به ظاهر هم ناراحت نبودی!!
میخوای چیکار کنی؟ یقشو بگیری بچسبونی به دیوار بگی فقط منو دوست داشته باش؟
نداره دیگه
میخوای چیکار کنی؟ یقشو بگیری بچسبونی به دیوار بگی فقط منو دوست داشته باش؟
نداره دیگه
اسپویل:
بعد از بیست سالگی،زندگی جدی تر میشه،مشکلات بیشتر میشه و روز به روز تنها تر میشی...