میخوای چیکار کنی؟ یقشو بگیری بچسبونی به دیوار بگی فقط منو دوست داشته باش؟
نداره دیگه
اسپویل:
بعد از بیست سالگی،زندگی جدی تر میشه،مشکلات بیشتر میشه و روز به روز تنها تر میشی...
خواهرزادم اومده باهاش منچ بازی کنم.
تاس رو انداخت گفت خدایا تروخدا ۸ بیارم.
بهش گفتم تا ۶ بیشتر نمیشه، الکی دعای محال نکن.
گفت حالا شاید شد.
تاس رو که انداخت اول یه ۶ آورد، بعد جایزش ۲ آورد...
یادم باشه دیگه نگم این آرزوم محاله و نمیشه، دعا کنم و بگم شاید شد...
براشون مهمون اومده، همه مبلا پر بود، رفته صندلی باربی رو آورده نشسته روش🥹😫
🤍●@Atomospher
آدم چند سالش بشه میفهمه نباید دستاوردهای زندگیش رو با کسایی که ده پونزده سال ازش بزرگترن مقایسه کنه؟
امروز روز کنکور بچه های دبیرستانی کره جنوبی هست و :
یه سری آهنگا تو کره پخش کردنشون ممنوع شده. چون ریتمش تو ذهن آدم میمونه و ممکنه بچهها امتحانشون و خراب کنن
سوگواری برای عزیزی که خودش خواسته بره، هیچوقت تموم نمیشه.
تو میمونی و یه مشت چرا و اگه و ای کاش.
من مهاجرت کردم که از دست این زر زر فامیل خلاص شم حالا هر بار میام شونصد نفر ناراحت میشن که چرا نیومدی مارو ببینی
خب نادون من اومدم تو باید زنگ بزنی و بیای ببینی منو
چیکار کنم هی تلفن کنم بگم راستی من برگشتم منو دعوت کن خونت؟