متاسفانه در بیشتر مواقع، وقتی متوجه میشی که خودت برای زندگی خودت "کافی"بودی و بیهوده به سرکوفتها و چرندیات دیگران اهمیت دادی که دیگه اون فرصت از بین رفته.
هر روز و هر سال فرصتهای بیشتری پیش روتون هست تا زندگی خودتون را ( با درک شرایط خیلی سختی که برامون ساختن ) تغییر بدید...🌹
آقایون محترم، وقتی ما خانومها داریم توی محیط عمومی ورزش میکنیم، میدویم، طناب میزنیم یا هر فعالیت ورزشی دیگهای، ماشالله گفتن و خسته نباشید گفتن و ایولله گفتنِ شما، مصداق آزار کلامیه. سکوت کنید و بگذرید. سکوت.
رییسم امروز میگفت اگه سیگارو ترک کنی، بعد یه هفته با هم میریم آزمایشگاه اگه اونا هم تایید کردن ترک کردی، دو هفته بهت مرخصی تشویقی میدم. پرسیدم نمیشه جای یه پاکت روزی ده نخ بکشم یه هفته مرخصی بدین؟ از اتاق بیرونم کرد.
هرچقدر بچه های اول کمالگرا و درونگرا ترن، بچه آخر خونواده خلاق و مستقل تر و برونگرا تره
۰
دستیارم گفت آرزومه برم دبی. گفت تا حالا دبی رفتی؟ با خودم گفتم اگه بگم آره دلش میسوزه، گفتم نه نرفتم تا حالا. بعد بهش گفتم بندرعباس و کیش هم شبیه دبیه و اصلاً همه جا آسمون یه رنگه. نیمساعت بعد گفت تو هایلات استوریات دیدم که رفتی دروغگو.
- Atomospher -
وقتی مامانت مثل سگ زدتت و یدفعه مهمون میاد واستون=))))))))) 🤍●@Atomospher
ممنون میشم بزنی رو پیوستن یاjoin❤️👇🏻🦦
بخدا بحث پولش نیست ولی مرد بی پول حس امنیت نمیده ببین من میتونم ۱۸ ساله باشم و عاشق یه مرد بی پول ۲۳ ساله بشم ولی وقتی حس کنم قراره تا ۴۰ سالگی هم شرایطش تکون نخوره حس بدی بهم دست میده ثروت و قدرت باعث جذابیت مرده حالا باز خود دانی .
زیباترین دعوای عمرم رو دیروز دیدم، بین پلیس و رانندهای که دوبل گذاشته بود دور میدون.
پلیس داد میزد که چرا نگفتی زود میای، اگه جریمهت کرده بودم چی؟؟
داداش هم داد میزد که من گفتم تو حواست معلوم نبود کجاس!
خلاصه شهر جالبیه شیراز.