eitaa logo
- Atomospher -
41.4هزار دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
637 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
دستیارم گفت آرزومه برم دبی. گفت تا حالا دبی رفتی؟ با خودم گفتم اگه بگم آره دلش میسوزه، گفتم نه نرفتم تا حالا. بعد بهش گفتم بندرعباس و کیش هم شبیه دبیه و اصلاً همه جا آسمون یه رنگه. نیم‌ساعت بعد گفت تو هایلات استوریات دیدم که رفتی دروغگو.
بزن رو پیوستن رفییییییق👀🫀👇🏻
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
⟨✨بــــسم الـلـه الـــــرحمن الــــرحیـــم✨⟩
از چیزایی که تقریبا منقرض شد و‌ دوست داشتم “روزنامه” بود.
بخدا بحث پولش نیست ولی مرد بی پول حس امنیت نمیده ببین من میتونم ۱۸ ساله باشم و عاشق یه مرد بی پول ۲۳ ساله بشم ولی وقتی حس کنم قراره تا ۴۰ سالگی هم شرایطش تکون نخوره حس بدی بهم دست میده ثروت و قدرت باعث جذابیت مرده حالا باز خود دانی .
زیباترین دعوای عمرم رو دیروز دیدم، بین پلیس و راننده‌ای که دوبل گذاشته بود دور میدون. پلیس داد می‌زد که چرا نگفتی زود میای، اگه جریمه‌ت کرده بودم چی؟؟ داداش هم داد می‌زد که من گفتم تو حواست معلوم نبود کجاس! خلاصه شهر جالبیه شیراز.
مردم کوکی سگی دارن بنده زندگی سگی. 🤍●@Atomospher
با یه دختری دو ماهه که عزیزم‌شیپ دارم این‌طوریه که تقریباً هرروز حرف می‌زنیم و هم رو می‌بینیم اما هیچ‌کدوم اسم اون یکی رو بلد نیست و هم‌دیگه رو عزیزم صدا می‌کنیم
‏"بریم بیرون؟" از طرف کسی که دوسش داری تنها راهیه که میتونه برای برطرف کردن غمِ عصرِ پاییز کمکتون کنه
‏تاثیر سوشال مدیا این شکلیه که من دو سه ماه اینستا نداشتم و هیچ نیازی در درونم حس نمی‌کردم، حالا که برگشتم حس می‌کنم شدیدا نیاز به دورس نیم‌زیپ، شلوار لی جدید و آیفون ۱۶ دارم.