eitaa logo
- Atomospher -
41.4هزار دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
640 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
با یه دختری دو ماهه که عزیزم‌شیپ دارم این‌طوریه که تقریباً هرروز حرف می‌زنیم و هم رو می‌بینیم اما هیچ‌کدوم اسم اون یکی رو بلد نیست و هم‌دیگه رو عزیزم صدا می‌کنیم
‏"بریم بیرون؟" از طرف کسی که دوسش داری تنها راهیه که میتونه برای برطرف کردن غمِ عصرِ پاییز کمکتون کنه
‏تاثیر سوشال مدیا این شکلیه که من دو سه ماه اینستا نداشتم و هیچ نیازی در درونم حس نمی‌کردم، حالا که برگشتم حس می‌کنم شدیدا نیاز به دورس نیم‌زیپ، شلوار لی جدید و آیفون ۱۶ دارم.
یه بار یکی بهم گفت: اگر سوار قطار اشتباهی شدی ، سعی کن ایستگاه بعدی پیاده شی چون هر چه بیشتر تو قطار بمونی،بلیط برگشت گرون تر میشه.
دیگه حالم از هرچی صفت «پینترستی» و «انگار از پینترست در اومده» آنلاین شاپ ها بهم میخوره. ممکنه هرآن خود پینترست رو هم پاک کنم.
مادرم چند روزه گیر داده ریشم رو بزنم پرسیدم چرا؟ گفت: بهت نمیاد !! گفتم: نه واقعا چرااا؟؟ گفت: اون تار های سفید رو میبینم غصه میخورم
‏بدترین نوع دعوا با کسیه که سرعت تایپش از تو بیشتره میشوره میذارتت کنار.... اما تو تازه نوشتی، اختزام خوذتو نکه داز😁😂
چطوری می‌شه یک سری‌ها خوردن ماهی خام رو باکلاس می‌دونن، اما خوردن کله و پاچه پخته شده گوسفند رو نه؟ با گوسفند مشکل شخصی دارن؟
خونه تنها بودم آنلاین غذا سفارش دادم، تو قسمت توضیحات نوشتم “لطفا زرشک‌پلو، زرشک نداشته باشد” بعد که غذا رسید روی فیش با خودکار نوشته بود: دفعه بعد چلو‌مرغ رو از منو انتخاب نمایید! :))
اولا فکر میکردم خیلی سخت باشه ولی الان به تنهاییم عادت کردم و دوسش دارم ، تا یه ساعت با بقیه وقت میگذرونم لحظه شماری میکنم دوباره برگردم خونه دنج خودم و از سکوتش لذت ببرم . •
احساس میکنم مهمترین دلیل خانوم‌ها برای شاغل شدن اینه که برای نیازهای مالی‌شون خواهش و التماس نکنن از همسر یا پدرشون وگرنه اگر این مشکل حل بشه، توی خانه‌داری آسایش و آرامش بیشتری دارن... البته ‌‎در اکثر موارد مشکل از خساست شوهر نیست بلکه به خاطر چشم و هم چشمی با بقیه زنان خواسته های غیرمنطقی پیدا می‌کنند که اگر شوهر کل حقوقش را هم به آنها بپردازد بازهم برایشان کم است.
دوست عرب‌زبانم یهو گفت «یا ربی!»، گفتم یعنی چی این؟ گفت تو که می‌دونی و مثل oh my god می‌مونه. بعد پرسید شماها چی می‌گید تو فارسی به جاش؟ گفتم می‌گیم 🍁