کاش به همه دختر دبیرستانیا دسترسی داشتم و میتونستم به همهشون بگم اونی که تو دایرکتشون داره میگه «تو خیلی بیشتر از سنت میفهمی» صرفا داره 💩میخوره میخواد گولشون بزنه
رقابت برای عملهای زیبایی که اخیرا در بین زنان و مردان به شدت رایج شده، فقط باعث خالی کردن جیب ملت و پر کردن جیب شارلاتان ها میشه.
مطمئن باشید از این همه جذابیت ظاهری نه خوشبختی بیرون میاد و نه عاقبت بخیری.
برنده دو دهه اخیر چشم و هم چشمی دنیا هم فقط برندهای لاکچری، محصولات زیبایی و جراح های زیبایی بودند.
خروجیش برای دنیا؟ هیچی.
دنیا پر شده از آدم های زیبای افسرده و تنها.
بچه ها مگه همین دیروز نبود غر میزدیم چقدر فروردین طولانیه هی توییت زدیم چقد فروردین کش میاد تموم نمیشه؟
۴ ماه دیگه که باز فروردینه، چه سریع چه عجیب😐😏
در وضعیتی از هوای دانمارک به سر میبریم که پرده رو میزنی کنار اتاق تاریکتر میشه :))
دلم نمیاد وگرنه تنها راه نجاتم اینه اینستاگرام مامانم رو پاک کنم. میره تو پیجهای آشپزی طرز تهیه شیرینیهای مختلف رو یادداشت میکنه، از دستور تهیه خامهها و شکلاتش رو حذف میکنه، درست میکنه و به زور به خورد ما میده. دیروز تیرامیسو درست کرده واقعا مزه سگ میده.
دویست تومن بکش روی قیمت چیزی که میفروشی ولی صد تومن هزینه ارسال ازم نگیر
اجازه بده از خریدم لذت ببرم
جالب ترین خاطرم از این برگه اینه که ۸ صفحه ازش برای یه کوییز یه نمره ای نوشتم و ۰ از ۱۰۰ شدم😂😂😂😂
🤍●@Atomospher
اصلا برام مهم نیست که لباسم توی پستای مختلف اینستام یکی باشه؛ این ادا اطوارا رو جمع کنین. این همه پول از کجا بیاریم هرهفته دو سه تا استایل جدید بزنیم؟ ریدم تو معیاراتون.
چند ماهه پیش یکی از پرسنل محل کار قبلیم اومد پیشم علایمشو گفت بهش گفتم آزمایش بده بنظر میرسه باردار باشی
گفت نه خدا نکنه
بازم آزمایش نوشتم و خب مدتی گذشت
یک روز دیدمش گفتم مثبت بود؟ گفت نه خداروشکر
دیروز فهمیدم دو هفته دیگه زایمانشه 🤣🤣چرا دروغ میگید؟چقد اخه زشتید شماها