چیزی که همیشه دلمو میشکنه، ارتباطیه که من توش خود واقعیم بودم و اون آدما رو قلبا دوست داشتم ولی اونا باهام بدجنس و فیک بودن.
هیچ جوره تو کتم نمیره دادن فرصت دوباره به آدمی که دونسته رنجوندت.
یه کتاب رو هزار بارم بخونی، تهش یه جور تموم میشه، خَلاصش کن.
زندگی تو ایران اینجوریه که صبح بیدار میشی یه بازنده ای.
یا جان باخته ای یا مال باخته.
اگه کیک تولدتون موز نداشت از قبل بگید که با خودمون بیاریم وسط کیک خوردن یه گاز از موزمون بزنیم.
شاید یکی احتیاج داره اینو بخونه:
لباست خیلی هم بهت میادو هیکلت عالیه و هیچکس اون جوشی که روی صورتته و بهش وسواس پیدا کردی نمیبینه. خیلی خوشگلی
اهمییت حلقه😹💍
اگه شوهرم بعد ازینکه دستشو به علت خوب تی نکشیدن خونه شکستم، حلقهشو نچسبونه روی آتلش چی؟
|🤍●@Atomospher