پیشاپیش از کسایی که شب یلدا قرار نیست با اهنگ "آخ تو شب یلدای منی" استوری بذارن
تشکر میکنم
نشستهام به آنلاینشاپها نگاه میکنم، حسابم آه میکشد، خیال خریدت چه دلپذیر بود، نخریدمت و دیر شد.
قشنگ ترین قستمش اینجاست زمانی پیدات کردم که اصلا دنبال کسی نمیگشتم؛ از همه خسته بودم حال و حوصله ی هیچکیو هیچ چیزو نداشتم ولی خدا تورو توی بهترین زمان آورد تو زندگیم
خداییش من خیلی راز دار خوبیم خیلی ،
رمز موفقیتمم اینه که تمام اون اسراری رو که بهم میگن به کسی نگو رو یادم میره اصلا چی بودن :/
با دختر خوشگلا که میری بیرون همش باید دم دستشویی ها وایسی کیفشونو دست بگیری تا بیان.