فرد خودشیفته حتی اگه متوجه اشتباهش بشه باز هم ممکنه که نپذیره که خطایی کرده چون نمیخواد اون ویترین بی نقص توخالی که از خودش ساخته خراب بشه
وقتی اولویت کسی نیستید، چرا اون آدم رو اولویت خودتون قرار میدید؟
گاهی ما باید ارتباطمون رو بر اساس نوع رفتار طرف مقابل تنظیم کنیم، نه بر اساس حس خودمون و جوری که دوست داریم باشیم و رفتار کنیم!
خیلی بهش فکر میکنم ولی در موردش
با کسی حرف نمیزنم و این شاید
غمانگیزترین و درستترین کار باشه.
اگه میخوای دل یه پسر رو به دست بیاری براش غذا درست کن و براش ببر.
اونوقت برای همیشه عاشقت میشه:)
۰۰
یک همکار هندی داریم که تا بهش سلام میکنیم، میخنده. حالش رو میپرسیم، میخنده. جوک براش تعریف کنیم، از خنده میمیره. تو چهرهش هیچ پدر سوختگی نداره این بشر. انگار یه بچه گربهی سیاه و معصومه.
امروز از صبح دیدم نمیخنده. پرسیدم چشه گفتن «تو غذاش گوشت گاو بوده نفهمیده خورده.»