eitaa logo
- Atomospher -
41.5هزار دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
634 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
⟨✨بــــسم الـلـه الـــــرحمن الــــرحیـــم✨⟩
میخوای سلامت روانت بهم بریزه؟! کم بخواب هرغذایی بخور بی تحرک باش هرآهنگی گوش بده مدام اخبارو دنبال کن همش با گوشی ور برو هرچیزی میگن هیچی نگو و تحمل کن به تدریج چیزی از روانت باقی نمی مونه
‏از این پیام‌هایی که تو گروه مدرسه می‌فرستن متنفرم. از این‌ها که"من یک معلمم. ۷ صبح بیدار می‌شم و تا شب چایی نخورده مشغول کارم" انگار یه بقال بگه "من یک بقالم. ۷ صبح می‌رم در مغازه رو باز می‌کنم" خب شغلمونه دیگه! به جای ۷، ۶/۵ بیدار شو که چاییت رو هم بتونی بخوری. مصیبت‌نامه نداره.
خدايا. دیگه اگه نشه هم حرفی نیست. ما سپردیم به خودت، تو که دیگه بد مارو نمیخوای!
‏ما تو خونمون اصلا به آلارم گوشی اعتقاد نداریم، مادرم که در کابینتا رو ‌محکم کوبید به هم‌ میفهمیم صبح شده
چه لذّتی بهتر از پول خرج کردن. واقعاً آدم‌های خسیس رو درک نمی‌کنم، برا خودت خرج کن، تهش می‌میری مورچه‌ها می‌خورنت.
شنیدین میگن چیزی رو که هنوز کامل اتفاق نیفتاده به کسی نگو؟! نه چون چشم میخوری و این حرفا... بلکه از نظر روانشناسی میگن: وقتی چیزی رو به بقیه میگی، چون خودت از لحاظ روحی و روانی از شنیدن اون اتفاق قبل از اینکه واقعا به وقوع پیوسته باشه، ارضا میشی، دیگه بعدش انگیزه‌ و جدیت کمتری نسبت به قبل برای ادامه‌اش خواهی داشت
همراه بیمار کلی اصرار کرد که: ”شمارتو بده قول میدم فقط در موارد اورژانسی پیام بدم میترسم یه وقت مریضم بدحال شه، نگرانم” منم گفتم باشه شمارمو دادم و خداحافظی کردیم دقیقا دقییییقا ۵ دقیقه بعد زنگ زد گفت:”دکتر جان من توی حیاط بیمارستان کنار حوض هستم درب خروجی چمران کدوم وره؟” 😸
درباره ی ادمی که رابطتون باهاش تموم شده ،بد حرف نزنید؛بگید آدم خوبی بود کنار هم خوشحال نبودیم ! این توهین به خودتونه که بگید یه زمانی انتخابتون یه آدم اشغال و دوزاری بوده.
چرا هرکی میخواد تحولی به زندگیش بده اول اینستاشو دی‌اکتیو میکنه؟
از خودم ممنونم که دیگه نه رو کسی حساسم، نه حال خوب و بدم به کسی بستگی داره، نه فکرم درگیر کسیه و نه جنگ اعصاب دارم. سخت بود ولی بلاخره شد.
اما در نهایت برای زندگی کردن، جسارت بیشتری نیاز است تا خودکشی.