درباره ی ادمی که رابطتون باهاش تموم شده ،بد حرف نزنید؛بگید آدم خوبی بود کنار هم خوشحال نبودیم !
این توهین به خودتونه که بگید یه زمانی انتخابتون یه آدم اشغال و دوزاری بوده.
از خودم ممنونم که دیگه نه رو کسی حساسم، نه حال خوب و بدم به کسی بستگی داره، نه فکرم درگیر کسیه و نه جنگ اعصاب دارم.
سخت بود ولی بلاخره شد.
بزرگترین مشکل آدمها برای زندگی اینه که نمیدونن ناهار و شام چی درست کنن. ازدواج هم برای همین اتفاق میوفته که دو نفری شاید بتونن این مشکلو حل کنن، حتی بچه دار شدن هم به خاطر همینه.
به شوهرم پیام دادم کالباس مرغ و قارچ بخر .
اومد خونه دیدم هم قارچ خریده هم مرغ هم کالباس:))))
یکی از قشنگترین اتفاقات ادایی که باب شده و خیلی هم خوبه گوش کردن به پادکسته
زیادش کنید
خیلی زیاد
کتاب هم زیاد بخونید
آب زیاد بخورید
و قبل پیجیدن راهنما بزنید
مرگ و جدایی خیلی پدیدهی عجیبیه
یکی هست، هست، هست، هست
بعد یهو یجوری نیست انگار هیچ وقت نبوده.
یجوری همچی عادیه انگار همش یه رویا بوده.
انگار یه لحظه تو خیابون شونه ام خورد به شونه اش، عذر خواهی و تموم!