هیچ وزنهای سنگینتر از بلند کردنِ خودت در روزهای نااُمیدی نیست!
دمت گرم که بلند میشی...
دمت گرم که ادامه میدی!
ولی زمان هیچگاه دردی را دوا نکرد. این ما بودیم که به مرور، به دردها عادت کردیم
به نظر من هر مردی باید یاد بگیره وقتی تو خیابون ماشینش پنچر میشه قبل از برداشتن آچار و باز کردن صندوق شلوارش رو بکشه بالا و کمربندشو سفت کنه.
تو بحث ازدواج حالا نمیخواد خیلی حساسیت به خرج بدین،
همینکه طرف برا هیچ سلبریتیای فن پیج نزده باشه اوکیه
یکی از دوستامون تعریف میکنه کاسکو داشته، این یه وقتایی عصبی میشده داد میزده « من دارم غصه میخورم با من حرف بزنین، من دارم غصه میخورم با من حرف بزنین. »
منم یه وقتایی دلم میخواد برم تو خیابون بشینم همین و بگم.