eitaa logo
- Atomospher -
41.4هزار دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
637 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
میترسم ی شیرازی اینو ببینه کمرش دیگه بلند نشه 🤍●@Atomospher
به نظر من هر مردی باید یاد بگیره وقتی تو خیابون ماشینش پنچر میشه قبل از برداشتن آچار و باز کردن صندوق شلوارش رو بکشه بالا و کمربندشو سفت کنه.
تو بحث ازدواج حالا نمیخواد خیلی حساسیت به خرج بدین، همینکه طرف برا هیچ سلبریتی‌ای فن پیج نزده باشه اوکیه
‏یکی از دوستامون تعریف میکنه کاسکو داشته، این یه وقتایی عصبی میشده داد میزده « من دارم غصه میخورم با من حرف بزنین، من دارم غصه میخورم با من حرف بزنین. » منم یه وقتایی دلم میخواد برم تو خیابون بشینم همین و بگم.
امروز در یک حرکت فوق عجیب رفتم کافه قهوه بگیرم دیدم دختره داره سنگک تازه میخوره با پنیر گردو. گفت بفرما. نشستم باهاشون نون پنیر خوردم قهومو حساب کردم و رفتم =))))))
امروز صبح تو بانک بودم؛ باجه کناریم یه دختره اومد.انگار همین الان پرنسسو از کارتون‌های دیزنی درآوردن. بسیار زیبا و خوش‌لباس. کارمنده گفت: سلام خانم وقتتون بخیر دختره جواب داد: نوکِرِدَم!😵‍💫 کارمند دربدر چند ثانیه فریز شد. اگه بیشتر دقت می‌کردی می‌دیدی که دور سرش از این ستاره‌ها میچرخه.💫😂
واسه پادرد رفتم قرص دیکلوفناک گرفتم. عوارضش شامل خونریزی معده، سکته مغزی، سکته قلبی و استفراغ خونیه. احتمالا عملکردش اینجوریه که میمیری دردت قطع میشه. 🤣
آقایون!!! چرا وقتی میگیم پاشو بریم بیرون یادتون میوفته برید دستشویی؟ ینی اگه ما نگیم میشاشید سر جاتون؟
‏دیشب به مامانم گفتم اون ریلزی که واسم فرستادی خیلی بامزه بود، با یه شوق و مظلومیتی گفت یعنی تو همینطوری الکی سین نمیزنی؟ باز میکنی میبینیشون؟ 😭😭😭😭😭😭
دماغ بزرگ هم یکی از نعمتهای خداس که هرکسی قدرش و نمیدونه الان یه اسنپ سوارم که بوی عرقش کل ماشین رو گرفته منم دماغم رو از شیشه گذاشتم بیرون:)))
بچه یه دوست داره، محمود ازش پرسیدم واقعا اسمش محموده گفت نمیدونیم اسمش چیه ما صداش میکنیم محمود یعنی یبار محمود نگفته به من نگید محمود؟ :)))) پسرا واقعا موجودات عجیبین
پروسه اپلای اینجوریه که شما به طور مداوم و پیوسته تو چند ماه فقط دارید عن میشید و اتفاق دیگه ای نمیفته