به نظر من هر مردی باید یاد بگیره وقتی تو خیابون ماشینش پنچر میشه قبل از برداشتن آچار و باز کردن صندوق شلوارش رو بکشه بالا و کمربندشو سفت کنه.
تو بحث ازدواج حالا نمیخواد خیلی حساسیت به خرج بدین،
همینکه طرف برا هیچ سلبریتیای فن پیج نزده باشه اوکیه
یکی از دوستامون تعریف میکنه کاسکو داشته، این یه وقتایی عصبی میشده داد میزده « من دارم غصه میخورم با من حرف بزنین، من دارم غصه میخورم با من حرف بزنین. »
منم یه وقتایی دلم میخواد برم تو خیابون بشینم همین و بگم.
امروز در یک حرکت فوق عجیب رفتم کافه قهوه بگیرم دیدم دختره داره سنگک تازه میخوره با پنیر گردو.
گفت بفرما.
نشستم باهاشون نون پنیر خوردم قهومو حساب کردم و رفتم =))))))
امروز صبح تو بانک بودم؛ باجه کناریم یه دختره اومد.انگار همین الان پرنسسو از کارتونهای دیزنی درآوردن. بسیار زیبا و خوشلباس.
کارمنده گفت: سلام خانم وقتتون بخیر
دختره جواب داد: نوکِرِدَم!😵💫
کارمند دربدر چند ثانیه فریز شد.
اگه بیشتر دقت میکردی میدیدی که دور سرش از این ستارهها میچرخه.💫😂
واسه پادرد رفتم قرص دیکلوفناک گرفتم. عوارضش شامل خونریزی معده، سکته مغزی، سکته قلبی و استفراغ خونیه. احتمالا عملکردش اینجوریه که میمیری دردت قطع میشه. 🤣
آقایون!!!
چرا وقتی میگیم پاشو بریم بیرون یادتون میوفته برید دستشویی؟
ینی اگه ما نگیم میشاشید سر جاتون؟
دیشب به مامانم گفتم اون ریلزی که واسم فرستادی خیلی بامزه بود، با یه شوق و مظلومیتی گفت یعنی تو همینطوری الکی سین نمیزنی؟ باز میکنی میبینیشون؟ 😭😭😭😭😭😭
دماغ بزرگ هم یکی از نعمتهای خداس که هرکسی قدرش و نمیدونه
الان یه اسنپ سوارم که بوی عرقش کل ماشین رو گرفته
منم دماغم رو از شیشه گذاشتم بیرون:)))
بچه یه دوست داره، محمود
ازش پرسیدم واقعا اسمش محموده
گفت نمیدونیم اسمش چیه ما صداش میکنیم محمود
یعنی یبار محمود نگفته به من نگید محمود؟ :))))
پسرا واقعا موجودات عجیبین
پروسه اپلای اینجوریه که شما به طور مداوم و پیوسته تو چند ماه فقط دارید عن میشید و اتفاق دیگه ای نمیفته