دیشب به مامانم گفتم اون ریلزی که واسم فرستادی خیلی بامزه بود، با یه شوق و مظلومیتی گفت یعنی تو همینطوری الکی سین نمیزنی؟ باز میکنی میبینیشون؟ 😭😭😭😭😭😭
دماغ بزرگ هم یکی از نعمتهای خداس که هرکسی قدرش و نمیدونه
الان یه اسنپ سوارم که بوی عرقش کل ماشین رو گرفته
منم دماغم رو از شیشه گذاشتم بیرون:)))
بچه یه دوست داره، محمود
ازش پرسیدم واقعا اسمش محموده
گفت نمیدونیم اسمش چیه ما صداش میکنیم محمود
یعنی یبار محمود نگفته به من نگید محمود؟ :))))
پسرا واقعا موجودات عجیبین
پروسه اپلای اینجوریه که شما به طور مداوم و پیوسته تو چند ماه فقط دارید عن میشید و اتفاق دیگه ای نمیفته
بچهها مطمئن باشم شما هم واژهٔ "پسانداز" از دایرهٔ لغاتتون و زندگیتون حذف شده دیگه؟
دیشب عروسی یکی از دوستام بود که ازدواج دومش بود، میکروفونو گرفت رو به مهمونا گفت: «دوباره خوش اومدید» :))))
به دخترکم میگم برو به داداشی بگو شوخی کردی منظوری نداشتی که خط کششو شکوندی ،میگه نههههه مامان شوخی نکردم بخدااااا واقعا شکستمش چون بی ادبه 😕
داداشم رفته به مدیرشون گفته دیگه حق ندارین سر صف بگین مرگ بر آمریکا، داداشم میخواد بره اونجا:))))
خواهر زاده ام با خواهربزرگترش رفته بودن یه چیزی رو بالای کابینت قایم کنند/:
گفتم ؛چیکار میکنید/:
گفت؛ دایی دارم این خودکارمو اینجا قایم میکنم که آجی برش نداره/:
داشت با آبجیش قایم میکرد که آبجیش برنداره😂
حلال زاده به داییش میره 🥷
بور، مشکی، کچل، با مو، فرفری، صاف
مهم نیست بخدا
معیار خوشگلی رو تغییر بدیم:
اگر انسان باشه/با معرفت باشه/آگاه باشه
تلاشگر باشه/متعهد و خانواده دوست باشه
مردونگی و شرفُ وجدان داشته باشه
هم درونش زیباس هم بیرونش 🤌🏾
🤍●@Atomospher
سلام بر قلبی که قبل از خواب درد میکشد
و به وسعت دنیا میگرید و کسی آن را احساس نمیکند.